Digitalisera med Selfpoint

En flexibel plattform som löser era behov av digitalisering och automatisering

Selfpoints Low-Code plattform

Vår plattform bygger på standardkomponenter som ger en stor flexibilitet och skalbarhet samt ger möjligt för vem som helst, oavsett teknisk erfarenhet att snabbt digitalisera och automatisera sina tjänster och arbetssätt. Med vårt ärendehanteringssystem kan ni enkelt spara både tid och effektivisera era tjänster.

Varför välja vår Low-Code plattform?

Vår plattform passar alla verksamheter som vill ha ett system som stödjer processer och behov. Lösningen passar bra för dem som vill ha en kort startsträcka och inte vill utveckla en helt ny lösning själva. Plattformen passar bra till verksamheter som vet att deras behov kommer att förändras över tid. Det är enkelt och smidigt att både göra tillägg och förändringar i plattformen.

Vad innebär Low-Code?

Low-Code innebär att det går att skapa appar eller automatiska flöden med endast lite eller ingen kod. Selfpoint använder vår egen Low-Code plattform för att bygga smarta systemlösningar och e-tjänster.

KONTAKTA OSS

Fördelar med en Low-Code plattform:

Lätt att integrera

Färdiga integrationskomponenter finns till de flesta verksamhetssystem och webbplatser.

Anpassningsbart

Med vår plattform kan man enkelt skräddarsy applikationer och tjänster utifrån de behov som finns.

Webbaserat

Vår plattform är helt webbaserad och är anpassade för alla typer av enheter (surfplatta, mobil och dator). Välj om ni vill ha lösningen i molnet eller på plats hos er bakom en brandvägg.

Automatiserat

Med vår plattform kan ni automatisera manuella processer som medför stor tidsbesparing och minskar onödig manuell administration.

Automatisera hela processen

I Selfpoint kan du också styra hela ärendeprocessen. När en kund har skickat in sitt ärende via ett digitalt formulär har du redan bestämt och automatiserat vilken väg ärendet ska gå. Du kan också ha kopplat in e-postnotiser, pdf-kvitton, ärendenummer och arkivering med mera längs ärendets väg. Handläggning av ärendet sker enkelt i Selfpoints administrationsvy och kunden får sitt digitala svar under Mina sidor. Selfpoint integreras direkt i bolagets webbsida och man ser ingen skillnad på ”Mina Sidor” och er vanliga webbplats.

LÄS MER HÄR